Swicon heeft meer dan 15 jaar ervaring met coaching on the job.

Met name in de automotivebranche trainen wij personeel in klantcontact en administratieve vastlegging. Het doel? De regels die door de fabrikant opgesteld zijn correct naleven en interpreteren.

Hoe werkt coaching on the job?

Swicon brengt allereerst een bezoek aan jouw bedrijf. Door jouw processen op het gebied van klantcontact en administratie door een klantenbril te bekijken, leggen wij de verbeterpunten bloot. Na het bezoek trainen wij jouw medewerker(s) op de gebieden waar dit noodzakelijk is. Het resultaat: tevreden klanten en een heldere administratie. 

De werkwijze van Swicon: 

  • Hoe ziet het ideale klantcontact eruit? Dit verwerken wij in een beoordelingslijst
  • Met een mystery-shop-bezoek beoordelen wij de uitvoering aan de hand van de lijst
  • Tijdens dit bezoek doet een medewerker van Swicon zich voor als klant
  • Direct na het bezoek wordt het resultaat met de betreffende medewerker doorgenomen
  • Waar nodig wordt er advies en training gegeven
  • Je krijgt directe feedback aan de hand van jullie gewenste klantbehandeling en vastlegging van gegevens

Interesse in coaching on the job? Neem contact op:

Velden met een * zijn verplicht

Kwaliteit op elk niveau waarborgen?

Swicon denkt met je mee. Neem vrijblijvend contact met ons op.