Swicon heeft meer dan 15 jaar ervaring met coaching on the job.

Met name in de automotivebranche trainen wij personeel in klantcontact en administratieve vastlegging. Het doel? De regels die door de fabrikant opgesteld zijn correct naleven en interpreteren.

Hoe werkt coaching on the job?

Swicon brengt allereerst een bezoek aan jouw bedrijf. Door jouw processen op het gebied van klantcontact en administratie door een klantenbril te bekijken, leggen wij de verbeterpunten bloot. Na het bezoek trainen wij jouw medewerker(s) op de gebieden waar dit noodzakelijk is. Het resultaat: tevreden klanten en een heldere administratie. 

De werkwijze van Swicon: 

  • Hoe ziet het ideale klantcontact eruit? Dit verwerken wij in een beoordelingslijst
  • Met een mystery-shop-bezoek beoordelen wij de uitvoering aan de hand van de lijst
  • Tijdens dit bezoek doet een medewerker van Swicon zich voor als klant
  • Direct na het bezoek wordt het resultaat met de betreffende medewerker doorgenomen
  • Waar nodig wordt er advies en training gegeven
  • Je krijgt directe feedback aan de hand van jullie gewenste klantbehandeling en vastlegging van gegevens

Interesse in coaching on the job? Neem contact op:

Velden met een * zijn verplicht

Kwaliteit op elk niveau waarborgen?

Swicon denkt met je mee. Neem vrijblijvend contact met ons op.

Cookievoorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid

Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.