Mystery Shopper

Controleren is de manier om erachter te komen of je goed bezig bent. De werkplaats is bij uitstek dé plaats waar de relatie met de klant wordt versterkt of afgebroken. Het is ook de plek waar je geld verdient. Daarom voeren we dagelijks unieke mystery shopper werkplaatsonderzoeken uit met als doel de kwaliteit van de werkplaats en de receptie te verhogen. Sterker nog, het is onze core business.

We meten het gehele proces van het maken van de afspraak tot het afleveren van de onderhouden auto én brengen in onze werkplaats technische mankementen aan om de kwaliteit van het onderhoud te testen. Dat maakt onze mystery-shopper-onderzoeken anders dan anderen. Onze adviseurs hebben bovendien technische kennis én kennis van het autobedrijf en zijn door het hele land inzetbaar.

Hoe goed verkoopt jouw salesafdeling?
Een nieuw model, een promotieactie, een concurrentievergelijking; mystery shopping is een effectieve methode om de verkoopafdeling op scherp te zetten en elk klantcontact maximaal te benutten. Ons netwerk aan ‘shoppers’ is landelijk dekkend en heeft uitgebreide ervaring met de autobranche. Wij zijn dan ook dagelijks aanwezig op de vele autoboulevards die ons land rijk is.

Contact opnemen
Kwaliteit op elk niveau waarborgen?

Swicon denkt met je mee. Neem vrijblijvend contact met ons op.

Cookievoorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid

Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.